Tuesday, May 24

aku bukan untuk dirimun

Dahulu kau mencintaiku 
Dahulu kau menginginkanku 
Meskipun tak pernah ada jawabku 
Tak berniat kau tinggalkan aku 
Sekarang kau pergi menjauh 
Sekarang kau tinggalkan aku 
Disaat ku mulai mengharapkanmu 
Dan kumohon maafkan aku 
Aku menyesal tlah membuatmu menangis 
Dan biarkan memilih yang lain 
Tapi jangan pernah kau dustai takdirmu 
Pasti itu terbaik untukmu 
Janganlah lagi kau mengingatku kembali 
Aku bukanlah untukmu 
Meski ku memohon dan meminta hatimu 
Jangan pernah tinggalkan dirinya 
Untuk diriku 
Sekarang kau pergi menjauh 
Sekarang kau tinggalkan aku 
Disaat ku mulai mengharapkanmu 
Dan kumohon maafkan aku 
Aku menyesal tlah membuatmu menangis 
Dan biarkan memilih yang lain 
Tapi jangan pernah kau dustai takdirmu 
Pasti itu terbaik untukmu 
Janganlah lagi kau mengingatku kembali 
Aku bukanlah untukmu 
Meski ku memohon dan meminta hatimu 
Jangan pernah tinggalkan dirinya 
Meski ku memohon dan meminta hatimu 
Jangan pernah tinggalkan dirinya 
Untuk diriku


p/s : i'm sorry what i have done to you. i know its all my fault. just, i wanna say im sorry. i know i make u cry last night. i know lately i keep running away and making excuses. it just hard for me when all my love to you doesn't mean anything to you lately. what i know, before it's too late to say. sayang sentiasa suka ayang. eventhough time kawan kita kaie juak, gerek apatah lagi. sayang x tauk pahal sayang suka ayang. ayang banyak plah syg ngis, marah, kecik ati, kecewa but syg maseh dgan ayg smpe nektok. syg tauk syg salah. ayg marah syg, i deserve. just, i never felt being appreciate by you.