Sunday, July 17

Persatuan Kadet Bersatu Malaysia Darat

aku siyok giler time aku kat kem. aku tak pernah raasa mcm tu sgat. even though bjauhan dgan org yg tsayang, aku happy sgat. 4 hari kat kem oya, sibu tak ckup. mula2 kta org dtang, makanan dior, ya rabbi. siyap ada ulat. nang nyaman asa. ckap ttang bilit pulak. aek takde pulak! haha. ada ya x smpat, tak mndik. yg smpat mndi. mula2 tido, kna kacau benda. aku dgan room mate aku sedap betui tidur. haha


yana, zaty and me! 

amirul and awang. gmba laki pkbm tok jak ku pgg. before brangkat balit miri. hitam kan? haha xD


aku n pia. smpat gik bgmba kat lapang sasar, sibu ;)


casx pake tudung ;) kiut kan? hehe


kat dewan oya. hehe. ;)

mekorg semua temasuk dgan abg hazami. kembar yana mekorg nunggah. hahaha;D


semua itam dah kulit. haha. tang gg jak nmpk. haha


before bpisah dgan bapak. ;(

mekorg kat batu smpang niah mun x salah. bpisah dgan bapak time ya. muka bok lekak ngis bgmba2. hahaxD

p/s : aku K L M J bah. sumpah ku rasa nak ngis nga gmba tok. i cry for them, i laugh with them, i hang out w them. now, its my last year. hard for me to let them go. ;(